Dun & Bradstreet Corporation, najveće svjetsko poduzeće za pružanje poslovnih i marketinških informacija. Utemeljio ga je Lewis Tappan u New Yorku 1841. pod nazivom Mercantile Agency sa zadaćom da smanji rizike poduzećima koja su širenjem trgovine poslovala sa sve udaljenijim i sve nepoznatijim partnerima. Za Tappana su stjecajem okolnosti izvješća o bonitetu poduzeća pisala četiri čovjeka koji će poslije postati predsjednici SAD-a (Lincoln, Grant, Cleveland i McKinley). Agenciju je 1859. preuzeo Robert Dun i promijenio joj ime u R. G. Dun & Company. Prvo izdanje Dun’s Book (1859) sadržavalo je informacije o 20 268 poduzeća; do 1886. taj se broj popeo na više od milijun poduzeća. Godine 1933. došlo je do fuzije s dotadašnjim konkurentom, poduzećem Bradstreet (osnovano 1849. u Cincinnatiju). Od 1939. ime združenog poduzeća je Dun & Bradstreet. Kupilo je 1961. nakladničku kuću Reuben H. Donnelley Corporation (→ Donnelley), 1962. konzultantsku tvrtku Moody’s Investors Service (s njezinom glasovitom djelatnošću rangiranja poduzeća po bonitetu), te 1984. marketinšku tvrtku A. C. Nielsen Co. Počelo je već 1960-ih kompjutorizirati sve svoje evidencije, te danas ima najveću privatnu bazu podataka na svijetu. Na temelju nje prodaje informacije o bonitetu više od 20 milijuna poduzeća širom svijeta.