Copland, Aaron, američki skladatelj, pijanist, dirigent i glazbeni pisac (Brooklyn, New York, 14. XI. 1900 – North Tarrytown, New York, 2. XII. 1990). Studij glazbe, započet u SAD-u, nastavio u Francuskoj (1921–24). Po povratku u SAD zauzet pretežno skladanjem, zatim sudjeluje u organiziranju glazbenoga života, koncertira kao pijanist, dirigira, poučava (Harvard, Berkshire Music Center u Tanglewoodu), piše o glazbi. Jedan od najistaknutijih modernih skladatelja u SAD-u. U početku pod estetskim utjecajem francuske “Šestorice”, zatim → Stravinskoga i jazza, primjenjivao politonalitetnost, oslanjao se na folklor, eksperimentirao (serijalnost, dodekafonija), na kraju se priklonio novoklasicizmu. Opsežni opus sadrži 1 operu, 3 baleta (Billy the Kid; Rodeo; Appalachian Spring), djela za orkestar (3 simfonije, fantazija na meksičke napjeve El Salon Mexico, suite iz baleta i filmska glazba, skladbe programskog sadržaja), komorne sastave (Threnody I-II za flautu i gudački trio na uspomenu Stravinskoga i Beatrice Cunningham), klavirske skladbe, zborove, popijevke (12 poems of Emily Dickinson), glazbu za filmove (Miševi i ljudi; Crveni poni; Nasljednica). Spisi: Što slušati u glazbi, Naša nova glazba, Glazba i imaginacija. Uz kongresnu Medalju časti, predsjedničku Medalju slobode i Zlatnu medalju Američke akademije, dobio je Pulitzerovu nagradu za glazbu te Oscara za glazbu u filmu Nasljednica → Williama Wylera.