Godard, Jean-Luc, francuski filmski redatelj i scenarist (Pariz, 3. XII. 1930). Ključni predstavnik igralačke inter/metatekstualne struje modernizma 1960-ih. Prvu fazu njegova stvaralaštva (na primjer Do posljednjeg daha, 1960; Mali vojnik, 1960; Žena je žena, 1961; Živjeti svoj život, 1962; Karabinjeri, 1963; Neobična banda, 1964; Udana žena, 1964, Alphaville, 1965) odlikuju improvizacijska metoda, snimanje iz ruke, skokovita montaža, dokumentaristički ugođaj i ravnoteža intimnog i socio-političkoga tematskog interesa, dok u drugoj (na primjer Made in U. S. A., 1967; Dvije ili tri stvari koje znam o njoj, 1967; Kineskinja, 1967; Vikend, 1968) prevladava eksplicitna političnost odnosno izrazito destruiranje fabularne strukture. Nakon razdoblja ljevičarskoga političkog radikalizma, u 1980-ima i 1990-ima njeguje intimističko-meditativnu poetiku sa socijalnim i političkim motivima i nadalje ustrajući u fabularnom redukcionizmu. Dobitnik Oscara za životno djelo 2010. Ostali važniji filmovi: Prijezir (1963), Ludi Pierrot (1965), Muški rod – ženski rod (1966), Ime Carmen (1983), Detektiv (1984), Zdravo Marijo (1985), Novi val (1990), Njemačka godine 90. devet nula (1991), Pohvala ljubavi (2001), Naša glazba (2004), Adieu au langage (snimljen u 3D tehnici, 2014).